عمراوى
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي

بحـث
 
 

نتائج البحث
 


Rechercher بحث متقدم

http://amraoui.ahlamontada.com
عمراوى

عمراوى

المواضيع الأخيرة
» دنيتى هنا بين قلوب البشر
الثلاثاء سبتمبر 01, 2015 12:41 am من طرف Admin

» كيف يستخدم كربون 14
الثلاثاء سبتمبر 10, 2013 3:10 pm من طرف samr0nald

» نصائح لكى اختى تساعدك على التخلص من المناطق السوداء
السبت أكتوبر 15, 2011 12:57 am من طرف ام مريم

» قصة أعجبتني فأحببت أن أنقلها لكم
السبت أكتوبر 15, 2011 12:47 am من طرف ام مريم

» حملة المليار جنية
الأربعاء يونيو 01, 2011 2:36 pm من طرف mighty

» من اقوال الحكماء
الثلاثاء مارس 08, 2011 1:44 pm من طرف محمد يونس

» احنا ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟
الأربعاء يناير 26, 2011 10:40 pm من طرف mighty

» نجوم الليل اهداء خاص !!
الأحد يناير 23, 2011 1:32 am من طرف ام مريم

» كان هناك زوجين ربط بينهما حب عميق و صداقة قوية
الأحد يناير 23, 2011 1:08 am من طرف ام مريم

تصويت
دخول

لقد نسيت كلمة السر

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 1 عُضو حالياً في هذا المنتدى :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 1 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 18 بتاريخ الأربعاء يونيو 26, 2013 4:30 am

حكم عن المرأه!!!!!!!!!!

صفحة 2 من اصل 2 الصفحة السابقة  1, 2

اذهب الى الأسفل

رد: حكم عن المرأه!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف mighty في الثلاثاء مارس 02, 2010 4:05 pm

الحق وبس وراك

mighty
عمراوى جامد وشغال

عدد المساهمات : 255
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 19/02/2010
العمر : 31

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حكم عن المرأه!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف Admin في الثلاثاء مارس 02, 2010 4:05 pm

عيب مش انا

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] alt="" />

_________________
فاصل 1 فاصل 1


[center]كن كــالنــسر فــي قــمـم الـسمـاء.....لا شـئ يـدعـو لـلأسف و لا شئ يـدعـو للبكـاء ..... إنـطـلـق تـكلـم لا تــخـف مــا دمــت تـحلـم بـالبـقـاء ..... غـيـر حــيـاتــك واعــتـرف أن الإرادة كـــبـريـــــــاء
[/center]

avatar
Admin
Admin

عدد المساهمات : 515
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 30/09/2009
العمر : 32
الموقع : http://amraoui.ahlamontada.com

http://amraoui.ahlamontada.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حكم عن المرأه!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف ام مريم في الثلاثاء مارس 02, 2010 4:08 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

_________________
[center]
[/center]
avatar
ام مريم
عمراوى عاوز يوصل

عدد المساهمات : 967
السٌّمعَة : 15
تاريخ التسجيل : 09/12/2009
العمر : 35
الموقع : فى بلاد النور

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حكم عن المرأه!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف mighty في الثلاثاء مارس 02, 2010 4:09 pm

خد عندك بقى


mighty
عمراوى جامد وشغال

عدد المساهمات : 255
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 19/02/2010
العمر : 31

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حكم عن المرأه!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف mighty في الثلاثاء مارس 02, 2010 4:11 pm

هيعيط اهوه هيعيط اهوه شماته شماته بكاء شماته بكاء شماته

mighty
عمراوى جامد وشغال

عدد المساهمات : 255
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 19/02/2010
العمر : 31

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حكم عن المرأه!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف Admin في الثلاثاء مارس 02, 2010 4:15 pm

لسه مش انا الى اعيط ده اسمه ضعف منك هههههه
على رأى المثل
المرأة كالسجادة كلما ضربتها بالعصاة تخلصت من الغبارالعالق بها ونظفت
:\: :\: :\: :\: :\:
فاصل 4
خارج لسانه ظايط شماته

_________________
فاصل 1 فاصل 1


[center]كن كــالنــسر فــي قــمـم الـسمـاء.....لا شـئ يـدعـو لـلأسف و لا شئ يـدعـو للبكـاء ..... إنـطـلـق تـكلـم لا تــخـف مــا دمــت تـحلـم بـالبـقـاء ..... غـيـر حــيـاتــك واعــتـرف أن الإرادة كـــبـريـــــــاء
[/center]

avatar
Admin
Admin

عدد المساهمات : 515
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 30/09/2009
العمر : 32
الموقع : http://amraoui.ahlamontada.com

http://amraoui.ahlamontada.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حكم عن المرأه!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف ام مريم في الثلاثاء مارس 02, 2010 4:27 pm

يله بقا
ورينى

avatar
ام مريم
عمراوى عاوز يوصل

عدد المساهمات : 967
السٌّمعَة : 15
تاريخ التسجيل : 09/12/2009
العمر : 35
الموقع : فى بلاد النور

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حكم عن المرأه!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف ام مريم في الثلاثاء مارس 02, 2010 4:30 pm

ياجماعه دعونا نعمل فى صمت
انت شاغل بالك ليه كدا
اهدا شويا

_________________
[center]
[/center]
avatar
ام مريم
عمراوى عاوز يوصل

عدد المساهمات : 967
السٌّمعَة : 15
تاريخ التسجيل : 09/12/2009
العمر : 35
الموقع : فى بلاد النور

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حكم عن المرأه!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف Migo في الثلاثاء مارس 02, 2010 4:35 pm

ايه ياجماعه اللى حصل اسيب المنتدى وروح الشغل ارجع الاقى حرب
انا كنت عامل حساب كده وقعدت اقول
بعض النساء
بعض النساء
والحدق يفهم

Migo
عمراوى نشيط

عدد المساهمات : 85
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 03/10/2009
العمر : 32

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حكم عن المرأه!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف ام مريم في الثلاثاء مارس 02, 2010 4:45 pm


_________________
[center]
[/center]
avatar
ام مريم
عمراوى عاوز يوصل

عدد المساهمات : 967
السٌّمعَة : 15
تاريخ التسجيل : 09/12/2009
العمر : 35
الموقع : فى بلاد النور

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حكم عن المرأه!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف mighty في الثلاثاء مارس 02, 2010 4:48 pm


خد عندك وياريت الضغط ميعلاش

mighty
عمراوى جامد وشغال

عدد المساهمات : 255
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 19/02/2010
العمر : 31

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حكم عن المرأه!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف mighty في الثلاثاء مارس 02, 2010 4:49 pm

مريض مريض مريض مريض مريض مريض

mighty
عمراوى جامد وشغال

عدد المساهمات : 255
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 19/02/2010
العمر : 31

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حكم عن المرأه!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف Admin في الثلاثاء مارس 02, 2010 8:52 pm

قال الحكماء
المرأة كالحرباء تتلون كيفما شاءت
فى الشارع عروسة وفى البيت جاموسة
إذا اخفق الشيطان فى التسرب الى مكان أوفد امرأة
هزا ما تحتاج اليه المرأه

_________________
فاصل 1 فاصل 1


[center]كن كــالنــسر فــي قــمـم الـسمـاء.....لا شـئ يـدعـو لـلأسف و لا شئ يـدعـو للبكـاء ..... إنـطـلـق تـكلـم لا تــخـف مــا دمــت تـحلـم بـالبـقـاء ..... غـيـر حــيـاتــك واعــتـرف أن الإرادة كـــبـريـــــــاء
[/center]

avatar
Admin
Admin

عدد المساهمات : 515
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 30/09/2009
العمر : 32
الموقع : http://amraoui.ahlamontada.com

http://amraoui.ahlamontada.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حكم عن المرأه!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف ام مريم في الثلاثاء مارس 02, 2010 10:22 pm

هى الحرب لسه شغاله
ياجماعه
فى ايه
خلى روحكم رياضيه
اكر من كدا
احنا اخوات
وبنهزر
ومحدش يزعل من التانى
شوفت يا ميجو
انت عملت ايه
استلم بقا
المنتدا ولع
انت السبب
ههههههه
بس
بجد موضوع لزيز
وطريف
شكرا ليك على الموضوع

_________________
[center]
[/center]
avatar
ام مريم
عمراوى عاوز يوصل

عدد المساهمات : 967
السٌّمعَة : 15
تاريخ التسجيل : 09/12/2009
العمر : 35
الموقع : فى بلاد النور

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حكم عن المرأه!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف Migo في الخميس مارس 04, 2010 10:33 pm

شكرا ليك ام مريم
وانا برده لما دخلت ولقيت فى ضرب نار فى المنتدى
اخدت ساتر طبعا ده مش لانى جبان
لا ابسولوتلى
لان من عادتى انى اولعها واقعداتفرج وأعد الضحايا
بس الحمد لله جت سليمه

Migo
عمراوى نشيط

عدد المساهمات : 85
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 03/10/2009
العمر : 32

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حكم عن المرأه!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف ام مريم في الخميس مارس 04, 2010 10:40 pm

ياعم ميجو كبردماغك
هى كدا كدا ولعه
مش تقلق

بس بجد موضوع قربنا من بعض شويا
احسن من كل واحد فينا فى اتجاه
صح

_________________
[center]
[/center]
avatar
ام مريم
عمراوى عاوز يوصل

عدد المساهمات : 967
السٌّمعَة : 15
تاريخ التسجيل : 09/12/2009
العمر : 35
الموقع : فى بلاد النور

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حكم عن المرأه!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف Migo في الخميس مارس 04, 2010 10:53 pm

كلامك صح جدا

Migo
عمراوى نشيط

عدد المساهمات : 85
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 03/10/2009
العمر : 32

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 2 من اصل 2 الصفحة السابقة  1, 2

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى