عمراوى
اتوبيسات جمعية تنمية المجتمع المحلى اين هى !!!!! 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا اتوبيسات جمعية تنمية المجتمع المحلى اين هى !!!!! 829894
ادارة المنتدي اتوبيسات جمعية تنمية المجتمع المحلى اين هى !!!!! 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

عمراوى
اتوبيسات جمعية تنمية المجتمع المحلى اين هى !!!!! 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا اتوبيسات جمعية تنمية المجتمع المحلى اين هى !!!!! 829894
ادارة المنتدي اتوبيسات جمعية تنمية المجتمع المحلى اين هى !!!!! 103798

عمراوى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

https://amraoui.ahlamontada.com
عمراوى

عمراوى

المواضيع الأخيرة
» دنيتى هنا بين قلوب البشر
اتوبيسات جمعية تنمية المجتمع المحلى اين هى !!!!! Icon_minitime1الثلاثاء سبتمبر 01, 2015 12:41 am من طرف Admin

» كيف يستخدم كربون 14
اتوبيسات جمعية تنمية المجتمع المحلى اين هى !!!!! Icon_minitime1الثلاثاء سبتمبر 10, 2013 3:10 pm من طرف samr0nald

» نصائح لكى اختى تساعدك على التخلص من المناطق السوداء
اتوبيسات جمعية تنمية المجتمع المحلى اين هى !!!!! Icon_minitime1السبت أكتوبر 15, 2011 12:57 am من طرف ام مريم

» قصة أعجبتني فأحببت أن أنقلها لكم
اتوبيسات جمعية تنمية المجتمع المحلى اين هى !!!!! Icon_minitime1السبت أكتوبر 15, 2011 12:47 am من طرف ام مريم

» حملة المليار جنية
اتوبيسات جمعية تنمية المجتمع المحلى اين هى !!!!! Icon_minitime1الأربعاء يونيو 01, 2011 2:36 pm من طرف mighty

» من اقوال الحكماء
اتوبيسات جمعية تنمية المجتمع المحلى اين هى !!!!! Icon_minitime1الثلاثاء مارس 08, 2011 1:44 pm من طرف محمد يونس

» احنا ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟
اتوبيسات جمعية تنمية المجتمع المحلى اين هى !!!!! Icon_minitime1الأربعاء يناير 26, 2011 10:40 pm من طرف mighty

» نجوم الليل اهداء خاص !!
اتوبيسات جمعية تنمية المجتمع المحلى اين هى !!!!! Icon_minitime1الأحد يناير 23, 2011 1:32 am من طرف ام مريم

» كان هناك زوجين ربط بينهما حب عميق و صداقة قوية
اتوبيسات جمعية تنمية المجتمع المحلى اين هى !!!!! Icon_minitime1الأحد يناير 23, 2011 1:08 am من طرف ام مريم

تصويت
دخول

لقد نسيت كلمة السر

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 5 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 5 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 51 بتاريخ الأحد فبراير 11, 2024 1:21 am

اتوبيسات جمعية تنمية المجتمع المحلى اين هى !!!!!

3 مشترك

اتوبيسات جمعية تنمية المجتمع المحلى اين هى !!!!! Empty اتوبيسات جمعية تنمية المجتمع المحلى اين هى !!!!!

مُساهمة من طرف متر الخميس نوفمبر 26, 2009 11:57 pm

فى حالة صخب وانتقاد البعض وفى حالة دفاع البعض الاخر وخصوصا شباب العمار (اعضاء المنتدى الصديق) كان السؤال من الذى ساهم فى هذا المشروع اارائع الجميل !!!! كان الاجابة اهل العمار وشخصية اخرى كلنا نعرفها
وكان التساؤل هل هذا المشروع سيخدم بالفعل اهالى العمار !!!!؟؟؟ كانت الاجابة قاطعة (طبعا امال هو المشروع ده معمول لمين !!!!) اكيد للعمار ولأهل العمار وبالفعل المشروع اشتغل والحمد لله اسبوع واتنين مع انه كان مرهق جدا لكن قلنا ماشى مفيش مشاكل المهم منقفش على الموقف بالساعة والاتنين ومرت الايام ولا نسمع ولانرى عن هذا المشروع اى شىء اللا ان هذا المشروع يعمل الان بالقناطر لخدمة بلد المشرح اياه وسبحان الله ياجماعة يامسئولين خللوا عندكم حبة من الاحمر عيب ( ده انا اسمع انه برده مشروع خيرى )يعنى مش هدفه الربح عيب كدة عيب اوى
وحسبنا الله ونعم الوكيل

متر
عمراوى كريم

اتوبيسات جمعية تنمية المجتمع المحلى اين هى !!!!! Empty رد: اتوبيسات جمعية تنمية المجتمع المحلى اين هى !!!!!

مُساهمة من طرف Admin الجمعة نوفمبر 27, 2009 12:14 am

وجه نظر
بص يا متر من الممكن يكون المشروع استخدم بشكل سبئ انا نفسى وجدت اهالى العمار من ناحيتهم فى سلبيه تامه تجاهه وحصل هزا امامى
هناك مشكله نعم الا و هيا غياب الضمير والتعامل بالمصالح
ولاكن الى جوار هزا هناك سلبيه مفرطه من مجنمع العمار واهو كله بيقول وانا مالى
يبقى العيب مش فى الجمعيه لواحدها ولا المرشح اياه ولا حتى الجمعيه الشرعيه
المشكله الكبرى فينا ولا ننسى قول الله عز وجل
(ان الله لايغير مابى قوم حتى بغبروا ما بأنفسهم)
Admin
Admin
Admin

اتوبيسات جمعية تنمية المجتمع المحلى اين هى !!!!! Empty رد: اتوبيسات جمعية تنمية المجتمع المحلى اين هى !!!!!

مُساهمة من طرف متر الجمعة نوفمبر 27, 2009 12:31 am

شوف يااحمد لو هتتكلم على سبب كل مشكلة يبقى المفروض انك تقول ان الشعب والناس هما السبب فى كل المشاكل وانا متفق معاك تماما لإنه لو كان فيه رقابة حقيقية من المجتمع على المسئولين عموما سواء سياسيين او تنفيذيين او شعبيين كان هيبقى فية انتظام وعمل حقيقى لكن فى الوضع اللى الشعب عايشه ده خلاص الشعب والمجتمع فقدوا الثقة فى كل المسئولين لكن علشان منخرجش عن موضوعنا انا هلخصه فى كلمتين ( العضو اياه لو كان فعلا دفع المبالغ دى ذى ماالبعض بيقول كان قدر بكل بساطة يخلى الاتوبيسات دى بدل ماهى رحلات تبقى اجرة ) لكن تعمل ايه فى المنافقين اللى بايعين ضميرهم بيقولوا ان هو دفع علشان خاطر خمسمائة جنيه كل شهر
وبعدين انا اللى اعرفه ان الاتوبيسات دى معموله لهدف خيرى مش لهدف الربح ده ياراجل ده انا مبشوفاش على الموقف خالص دول بيشتغلوا بييها فى القناطر
لاحول ولا قوة الا بالله وحسبى الله ونعم الوكيل

متر
عمراوى كريم

مُساهمة من طرف Admin الجمعة نوفمبر 27, 2009 8:45 pm

بص يا متر بعيد عن العضو اياه او دكهوا الناس بقت فى سلبيه تامه مش عاوزة تعمل حاجة عاوزة تشتكى وخلاص
مثلا يدعو الفقر ومين فينا مش شايل موبيل
يدعو الجوع وكلنا شوفنا الى حصل فى وقفه العيد وكميه اللحوم التى تكفى المحافظة اكلت فى قريه واحدة
يريدون ان بعملوا ويجتهدوا وازا جاء من يفعل زالك اشتكوه ودبرو له المكائد وكلنا كنا نسمع وشوفنا احد رؤساء المجلس المحلى بالعمار الذى اراد ان يطهرها ولاكن....؟؟؟؟
بص يا متر ازا دخل عليك حرامى المنزل وانت رأيته وسكت ولم تقاومه فلا تشتكى لاحد ممكن تقول اصله اقوى منى طب ازاى؟؟
عمره عارف ليه لانك انت هاتكون على حق وعمر الحق ما كان ضعيف دى سلبيه وجبن
ياريت تكون وجهه نظرى وصلت يا متر
Admin
Admin
Admin

مُساهمة من طرف mohamed_deeb السبت نوفمبر 28, 2009 11:26 pm

انا شايف انه فعلا مشروع خيرى وكل مشروع محتاج للصبر
بس نعمل ايه ربنا يهدى الجميع
وسيبوكوا من الاعضاء والكلام ده كل واحد لو شايف شغله مش هيبص لل عضو ولا غيره
mohamed_deeb
mohamed_deeb
عمراوى متألق

مُساهمة من طرف متر الأربعاء ديسمبر 02, 2009 2:47 pm

وانا متفق تماما مع كلام احمد ومحمد فى ارائهم لكن انا عندى رأى ماتيجوا نبدأ بأنفسنا اولا علا وعسى ان نغير شىء وانا على استعداد للمشاركة ايه رأيكم
؟؟؟؟؟

متر
عمراوى كريم

مُساهمة من طرف Admin الأربعاء ديسمبر 02, 2009 5:25 pm

انا معاك يا متر بس ياريت بدون توجيهات او املائات
فقط من خلال الحوار
Admin
Admin
Admin

مُساهمة من طرف متر الجمعة ديسمبر 04, 2009 1:18 pm

يعنى ايه بدون املائات اوتوجيهات دى يااحمد انا مش فاهم انا لم املى شيئا او وجهتكم الى شىء معين

متر
عمراوى كريم

مُساهمة من طرف Admin الجمعة ديسمبر 04, 2009 11:30 pm

متر كتب:يعنى ايه بدون املائات اوتوجيهات دى يااحمد انا مش فاهم انا لم املى شيئا او وجهتكم الى شىء معين
عشان كله بيقول كدة فى الاول وبعدين يحاول يفرض رأيه
Admin
Admin
Admin

مُساهمة من طرف متر الأحد ديسمبر 06, 2009 11:49 am

على الاسلوب اللى انت بتتعامل بيه دع غير حضارى ومتنساش ان انت المدير يعنى من المفترض ان يكون اسلوبك احسن من كدة (بالعربى خليك سياسى شوية)انت كدة هتقع بدرى بدرى وهتحرق نفسك بسرعة تأنى فى ردودك وحاول ان تكون ردودك مسيسة بدلا من اسلوب الرد العنيف الذى سيقابله رد اعنف وبالتالى يبقى وضعت نفسك فى وضع شخص عادى ند لند مع عضو اخر (فضاعت هيبتك)ولامفر من سقوطك مبكرا
ياريت كلامى ميضايقكش وياريت تفهمه بعقلك بدلا من عصبيتك

متر
عمراوى كريم

مُساهمة من طرف Admin الأحد ديسمبر 06, 2009 4:25 pm

على فكرة يا متر انا لما اقول رأيى فى موضوع يبقى بقول بحاجة جوايا مش عشان حد او لسبب
انا مش سياسى زى ماكل واحد له وجهه نظر دى وجهه نظرى
وعلى فكرة كدة السياسه الى انت قصدك عاليها هاتبقى تجمل وده يبقى نفاق وانا محبش ابقى كدة
اما بالنسبه للأدارة انا شخص عادى جدا انا ممكن بس بالصلاحيات الى معايا فى المنتدى امنع اى حد من انه يسيئ للمنتدى او للأسلام بس اما المنتدى مفتوح لجميع الاراء طالما لا توجد افاظ خارجة او شتائم
ليكون الاختلاف فى الرأى لا يفسد للود قضبه
وانا مش زعلان منك انت اخويا الكبير يا عم محمد
Admin
Admin
Admin

مُساهمة من طرف متر الأحد ديسمبر 06, 2009 4:39 pm

Admin كتب:على فكرة يا متر انا لما اقول رأيى فى موضوع يبقى بقول بحاجة جوايا مش عشان حد او لسبب
انا مش سياسى زى ماكل واحد له وجهه نظر دى وجهه نظرى
وعلى فكرة كدة السياسه الى انت قصدك عاليها هاتبقى تجمل وده يبقى نفاق وانا محبش ابقى كدة
اما بالنسبه للأدارة انا شخص عادى جدا انا ممكن بس بالصلاحيات الى معايا فى المنتدى امنع اى حد من انه يسيئ للمنتدى او للأسلام بس اما المنتدى مفتوح لجميع الاراء طالما لا توجد افاظ خارجة او شتائم
ليكون الاختلاف فى الرأى لا يفسد للود قضبه
وانا مش زعلان منك انت اخويا الكبير يا عم محمد

متر
عمراوى كريم

مُساهمة من طرف متر الأحد ديسمبر 06, 2009 4:41 pm

يعنى ايه يامدير لما بتقول رأيك يبقى بتقول حاجة جواك مش علشان حد
عيب يامدير وياريت لو عايز تقول رأيك قوله بموضوغية وبدون الدخول فى حوارات ستؤدى فى النهاية الى تحول الموضوع والمنتدى الى شات

متر
عمراوى كريم

مُساهمة من طرف Admin الأحد ديسمبر 06, 2009 5:34 pm

يعنى يا متر ان المدير شيئ ورئيي فى موضوع شيئ تانى
لو كان كلامك صح يبقى اخوانا البعدة ........ وانت عارفهم صح فى الى بيقولوه عشان هما الادارة الكبرى
وبعدين نفسى تبطل كلمه مدير
واحنا لسه فى الموضوع
Admin
Admin
Admin

مُساهمة من طرف متر الإثنين ديسمبر 07, 2009 10:53 am

ياابنى انا مش ضد انك تقول رأيك لأ بالعكس ده انا رأيك يهمنى جدا لأنك القيادة والتالى رأيك مهم جدا لكن انا الاتهام الباطل وانت عارف انا قصدى ايه وياريت نقفل الكلام اللى هيخرج عن الموضوع ده علشان ميتحولش المنتدى لشات عام وياريت لو عندك رأى جديد فى الموضوع قوله ولو معندكش جديد ياريت تلتزم الصمت وتفكر فى موضوع جديد تطرحه للنقاش بدل الدخول فى شات عام على المنتدى

متر
عمراوى كريم

مُساهمة من طرف mohamed_deeb الأربعاء يناير 06, 2010 4:59 pm

الموضوع خرج من ايدى وبقى فى .............. ايه
ايه اللى حصل ده كله اهدوا شويه
mohamed_deeb
mohamed_deeb
عمراوى متألق