عمراوى
لو سالتك انت مين تقولى ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا لو سالتك انت مين تقولى ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 829894
ادارة المنتدي لو سالتك انت مين تقولى ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

عمراوى
لو سالتك انت مين تقولى ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا لو سالتك انت مين تقولى ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 829894
ادارة المنتدي لو سالتك انت مين تقولى ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 103798

عمراوى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

https://amraoui.ahlamontada.com
عمراوى

عمراوى

المواضيع الأخيرة
» دنيتى هنا بين قلوب البشر
لو سالتك انت مين تقولى ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitime1الثلاثاء سبتمبر 01, 2015 12:41 am من طرف Admin

» كيف يستخدم كربون 14
لو سالتك انت مين تقولى ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitime1الثلاثاء سبتمبر 10, 2013 3:10 pm من طرف samr0nald

» نصائح لكى اختى تساعدك على التخلص من المناطق السوداء
لو سالتك انت مين تقولى ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitime1السبت أكتوبر 15, 2011 12:57 am من طرف ام مريم

» قصة أعجبتني فأحببت أن أنقلها لكم
لو سالتك انت مين تقولى ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitime1السبت أكتوبر 15, 2011 12:47 am من طرف ام مريم

» حملة المليار جنية
لو سالتك انت مين تقولى ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitime1الأربعاء يونيو 01, 2011 2:36 pm من طرف mighty

» من اقوال الحكماء
لو سالتك انت مين تقولى ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitime1الثلاثاء مارس 08, 2011 1:44 pm من طرف محمد يونس

» احنا ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟
لو سالتك انت مين تقولى ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitime1الأربعاء يناير 26, 2011 10:40 pm من طرف mighty

» نجوم الليل اهداء خاص !!
لو سالتك انت مين تقولى ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitime1الأحد يناير 23, 2011 1:32 am من طرف ام مريم

» كان هناك زوجين ربط بينهما حب عميق و صداقة قوية
لو سالتك انت مين تقولى ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitime1الأحد يناير 23, 2011 1:08 am من طرف ام مريم

تصويت
دخول

لقد نسيت كلمة السر

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 2 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 2 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 51 بتاريخ الأحد فبراير 11, 2024 1:21 am

لو سالتك انت مين تقولى ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

2 مشترك

لو سالتك انت مين تقولى ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty لو سالتك انت مين تقولى ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف ام مريم الأربعاء يناير 27, 2010 11:36 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
انتو متخيلين طبعا انى هقول لما تلاقى الجد ف ايده حفيده والناحيه التانيه السبحه ف ايده :)
بس الموضوع هنا مختلف شويه ساعتها هتبقى انت اكيد اكيد ف الجنه مش فى مصر
لكن احنا موضوعنا بيتكلم عن تعرف ازاى انك موجود فى مصر انا اقولك بص ياسيدى وانت ماشى ف الشارع هتلاقى على ايديك اليمين او الشمال مش هتفرق صفايح زباله نضيفه اوى سيبك من صفايح الزباله بص جمبها هتلاقى زباله بالكوم ع الارض طب ياجدعان مالصناديق اهيه ماترمى فيها اصلها طويل
ه يا بيه مش بطولها وبعدين ليه نتعب الزبال يعنى يفضل ينط جوه العلبه ويطلع الزباله لا احنا نحب نريح الزبون اهو يلمها ع الارض او فى ناس تانيه يقولو احنا مكناش عارفين ان الصفايح دى للزباله:) :) :) اومال لأيه يا حبيبى بنحسبها صفايح سمنه مثلا

سيبك بقى من الزباله اتعودنا يعنى احنا بنعرف العنوان بتاع بيتنا بيها دلوقتى لما تسال واحد ياعم انفلونزا الطيور يقولك ايه يقولك ياعم والله مفيش انفلونزا ولا بتاع ده الشعب المصرى ده معدته تهضم الزلط وادى الفرخه اهيه زى الفل ولا يوم شوفتها بتعطس ولا يوم شوفتها بتشن طب تصدق بايه ولا يوم شوفتها ماسكه منديل حرام بقى ترمى بلاويكو على الفراخ الغلبانه اللى ولا بتشن ولا بترن قصدى اللى ولا بتنش ولا بتهش وبعدين اللح
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]مه غاليه يعنى الناس تموت تموت ولا تموت يعنى حرام عليكو هى الناس لاقيه تاكل

على رائيك يابنى والله الواحد يطبخله الفرخايه ويطبخ عليها شريط ستريم وشريط كونجستال وشويه ملح
وفلفل وربنا هيسترها بقى

طب سيبك بقى من الفراخ تعالى للخنازير اهم اتعدوا من الفراخ و ادى اخره اللعب مع الفراخ قولنا الفراخ خلاص مش مهم حلينا المشكله بتاعه الفراخ طب هناكل لحمه ليه وليه وليه ناكل بقى لحمه تيجى تقوله ياعم انفلونزا الخنازير يقولك ياعم بقى هتبقى انت والفراخ والزمن علينا
طب ناكل الشعب الغلبان ده ايه بس ياجدعان يعنى ازاى ماياكلش لحمه ماياكلش لحمه يبقى ف مصر ومايكلش لحمه طب ياعم والانفلونزا بتاعه الخنازير دى لا ياعم الخنازير معندهاش حاجه وزى الفل الشعب نفسه ياكل اللحمه طول الاسبوع بدل يوم الخميس بس احنا هنرخص اللحمه شويه وهنعمل هامبورجر وسوسيس وهنعمل سجق اصل حرام لازم الكل ياكل واحنا ميرضناش ناس ياكلو وناس ماتاكولش طب والانفلونزا ياعم ياحبيبى متخافش هديك خطوات عشان تاكل وانت مطمن
1- انقع اللحمه فى ميه ببرسيل وبريل ونقطتين خل
2-ارمى الميه وحط اللحمه فى الزيت وعليها نقطيتن جاز عشان النمل
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
3-كده انت قتلت الفيروس طلع اللحمه من على النار حطها ف شويه ميه من الحنفيه
4- لاحظ انك لوثتها مره تانيه بميه الحنفيه فهتحطها ع النار
5- اللحمه اتعملت هيطلعلك شوربه ارميها
6- وبالهنا والشفا

طب حلينا مشكله الزباله ومشكله الطيور ومشكله الخنازير طب بنحب السلطه ياجدعان هقولك بقى الأته اللى هى ا
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]خت الخيار ال ايه خير اللهم اجعله خير الأته بقت شبه الشمام انا معرفش الأته فى الحلم ايه بس اللى شوفته ف الاخبار ان الناس بدات تزرع الأته ف ميه المجارى بس انا قولت ليهم حق ماهى الميه هتكفى ايه ولا ايه لازم برضك نعيد استخدام الموارد المستهلكه زى اليابان كده يعنى ميه مجارى ميه مجارى فرقت يعنى هى دى اللى هتعيينا يعنى مجارى مجارى ان شالله ماحد حوش واهو اللى نعرفه احسن من اللى مانعرفوش
بس انا مش هسيبك كده برضه انا هقولك ازاى تتخلص من الفيروسات انت تجيب الأته بتاعه المجارى وتقطعها وتحط عليها عصير (فلاجيل) واحد يسالنى يعنى ايه فلاجيل اقوله روح الصيدليه قول هات واحد فلاجيل المهم هتحطه على الأته والخيار والطماطم وهتعمل احلى سلطه وبالهنا

طب خلاص هنعمل سلطه لولولولولولولووللوولولولولولولوى (زغروطه)
طب لو حاجه وجعتنا بقى نعمل ايه هقولكو ماتعملوش حاجه عارفين ليه عشان بطلو يعملو ادويه عارفين ليه عشان احنا بنعمل الادويه على الفيران والفيران اللى هنعمل عليها الادويه هى كمان ليها مشاكلها الخاصه هو انا مقولتلكوش على ال
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]له اكبر الطاعون اهو ده مرض بيصيب الفيران عشان كده بقولكو احسن حاجه انكووووووووووووو تسمو ربنا وتاكلو وخلى توكالكو على ربنا بقى وربنا هيسترها مع الغلالالالالالالالالالالالالالالالالالالابه
لو لقيتو الزباله والزحمه والطيور والخنازير والسلطه والفيران والخ
اعرفوووووووووووو انكو اكيد اكيد اكيد فى مصر

فى المواقف اللى زى دى احب اقول كلمه خالتو بتقولهالنا وهى كلمه حكمه بصراحه وهى
خشووووووووووووو نامووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

لو سالتك انت مصرى تقولى ايه قولى مصرى وابن مصرى وربنا يستر عليه
لو سالتك انت مين تقولى ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_santa
ام مريم
ام مريم
عمراوى عاوز يوصل

لو سالتك انت مين تقولى ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty رد: لو سالتك انت مين تقولى ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف mohamed_deeb الخميس فبراير 18, 2010 3:17 pm

بلاش نتكلم فى السياسه
احسن هما دلوقتى بيتلككوا
يبقى انت اكيد اكيد فى مصر
لما تلاقى الابن بيينضرب وفى السجون بيترمى
لما تلاقى المجتهد بيسقط والفاشل بينجح وبيشتغل
كفايه علشان ززززززززززززززززززززز الصوت انقطع
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mohamed_deeb
mohamed_deeb
عمراوى متألق

لو سالتك انت مين تقولى ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty رد: لو سالتك انت مين تقولى ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف ام مريم الخميس فبراير 18, 2010 4:48 pm

ززززززززززززززز
الصوت رجع
سبها على ربنا هى موته ولا كتر
كدا كدا ضيعين
نبقا نقول الى نفسنا نقوله
ولا اقول
زززززززز
الصوت انقطع
ام مريم
ام مريم
عمراوى عاوز يوصل